Inbound marketing


Inbound marketing zorgt ervoor dat potentiële klanten jou vinden

Je wordt gevonden door zinvolle en nuttige informatie. Hierdoor willen bezoekers met je in contact komen en blijven gedurende hun aankoopreis, omdat je iets toevoegt.
Inbound marketing zorgt voor organische zichtbaarheid en sociale reikwijdte. Inbound marketing is veel leuker dan reclame maken. Je mag namelijk iets vertellen over jouw passie, jouw specialisme.

Inbound Marketing zorgt op langer termijn voor kwalitatief goede leads en nieuwe klanten. Dit is een duurzaam effect. In tegenstelling tot een advertentie waar het effect weg is zodra je de advertentiecampagne uitzet.

70% van verkoopproces is al doorlopen

70% van het verkoopproces is al doorlopen voordat een klant contact met u opneemt.

De digitale klantreis

Het overgrote deel van de mensen gaat eerst online op zoek naar informatie over een product of dienst, alvorens tot aanschaf over te gaan. Dit geldt zowel voor B2B als B2C.

Sta jij op de shortlist?

Er is een hele digitale reis is afgelegd voordat er uiteindelijk tot contact opnemen of aankoop wordt overgegaan. Het is dan ook cruciaal dat je goed gevonden wordt, bezoekers op je website overtuigd worden en vervolgens doorgroeien naar een tevreden klant.

De kracht van Inbound Marketing is een holistische aanpak met klantgericht ondernemen als uitgangpunt. De verschillende componenten moeten met goed elkaar samenwerken.

Silvatica Marketing biedt u raad en daad bij het implementeren van deze nieuwe marketing strategie. Mijn aanbod bevat 4 stappen:

a) Analyse
Wat is uw huidige situatie? Wat zijn de doelen?  Wat is er aanwezig qua content enz?

b) Plan van aanpak
Vanuit de doelstelling, rekening houdend met wat er al is, komt er een praktisch plan van aanpak dat past bij uw situatie en organisatie.

c) Hulp bij de implementatie
Hierbij kunt u gebruik maken van alle kennis en ervaring van Silvatica Marketing en mijn netwerk.

d) Meten, analyse en bijsturen
Haalt u de beoogde doelstellingen? Wat werkt wel en wat kan beter?


[optin title=”Kan ik u helpen?” text=”Kan ik u helpen met meer klanten vinden op een leuke manier?” buttontext=”Contact opnemen voor stap 1″ successMessage=”Uw bericht is verstuurd” errorMessage=”Failed to send your message. Please try later.” invalidEmailMessage=”Er is een fout met uw emailadres” image=”” border=”false” collectfirstname=”true” collectlastname=”true” collectphone=”true” collectcompany=”true”]