Meldenswaardig


Doelen instellen met Google Analytics

Om te meten of de site effectief is moet je jouw doelen meten. In Google Analytics kan je bijhouden hoeveel bezoekers er komen en welke pagina’s bezoekers bekijken. Dat is belangrijk, want als jij een website hebt of een webshop dan wil je weten of de site effectief is (of jij de doelen bereikt) en of de bezoeker vindt wat hij/zij zoekt.
Dit artikel beschrijft een Wordpress plugin die dat instellen gemakkelijk maakt.


De gevolgen van de nieuwe privacywetgeving

In mei 2018 gaat de nieuwe Wet Bescherming Persoonsgegevens van kracht. Deze wet gaat het veel moeilijker maken aan nieuwe klanten te komen, tenzij u nu al een andere strategie gaat benutten!


Beter gevonden worden in Google

Klanten zijn niet op zoek naar jouw product maar zoeken een oplossing voor hun probleem! Niemand zit op jouw reclame te wachten, maar naar jouw kennis wordt elke dag gezocht! Tips om beter gevonden te worden in Google. Natuurlijk wil je dat jouw website beter wodt gevinden in Google. Maar hoe doe je dat? 1. […]


Meer zakelijk succes met Internet

Marketing Event 1 november: Zakelijk meer succes met internet

Commercie anno 2016 is zo veel diverser geworden dan alleen die verkoper die zoveel mogelijk afspraken en kilometers maakt… Niemand zal ontkennen dat online media ondertussen een steeds grotere rol spelen. Oók in B2B! Doordat klanten meer en meer op internet zitten bij hun zoektocht naar oplossingen, vloeien de online marketing en verkoopactiviteiten van aanbieders steeds verder in elkaar over. Daarom organiseer ik dit event op 1 november in Tilburg.


Zelf aan de slag met uw marketing!

Samen met Ekimo (Inbound marketing) heb ik een aantal praktische workshops opgezet onder de naam Ondernemers Marketing Academy. Met deze workshops kunnen ondernemers concreet aan de slag gaan met diverse online marketing onderwerpen.

Zelf aan de slag met online marketing

klantreis - customerjourney

Inzicht in klantreis veel gevraagd

Wat zijn de voordelen van een klantgerichte organisatie? Lees dit artikel en schrijf u in voor 6 gratis emails met klantgerichte inspiratie.


Hoe wint sales het vertrouwen van de klant?

Inbound marketing, Social selling, Marketing automation, Sales automation; dat zijn de nieuwe marketingmiddelen die u helpen nieuwe klanten te vinden. Het zijn ook marketingmiddelen die klanten gebruiken om zich te oriënteren op jouw diensten, jouw producten, jouw organisatie en jouw verkoopteam. Hierdoor is het nog belangrijker voor elk bedrijf om zichtbaar (vindbaar) te zijn, zich positief te onderscheiden en de klant […]

www.verkenningstocht.nl

Activiteiten in ‘s-Hertogenbosch

Some of the exiting thing I would like to share with you Bosch Parade… Art parade on the water inspired on Jheronimus Bosch Impression of Jheronimus Bosch in ‘s-Hertogenbosch in Virtual reality “Bosch by night”.. now playing. Every weekend on the market square!


Verkenningstocht naar betere klantreis

Ga mee op Verkenningstocht naar  een effectieve klantreis en grotere omzetkansen. Meld u vrijblijvend aan. Onderzoek de reis van uw klanten Verken gratis de eerste stappen naar betere klantervaringen. U ontvangt vrijblijvend per e-mail onze inspirerende tips voor de klantreis. Verkenningstocht is een initatief van AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing.