Workshop Social Media

Social media ZINVOL inzetten vanuit uw eigen marketing-/communicatiestrategie? Leer dit tijdens de Social Media workshop! Hoe haal ik met social media de band aan met mijn doelgroepen? Kan ik door toepassing van social media mijn verkoopkansen vergroten? Welke media kies ik dan? Welke content communicéért en is relevant voor mijn doelgroepen? Ennuh … hoe bewaak ik de tijdsinvestering? Deze vragen staan centraal in de workshop over social media. Want u leert“Workshop Social Media”

Leer hier verder…

Anonieme uitnodiging via LinkedIn

  Herkent u dit: Wordt lid van mijn netwerk op LinkedIn, <naam> heeft aangegeven dat u een <relatie> bent. I’d like to add you to my professional network on LinkedIn. <naam> Wie is dat eigenlijk? en waarom zou ik met hem moeten linken? Stelt u zichzelf ook wel eens die vragen? Dit is zoals ik ermee omga. 1) Als ik de persoon niet ken accepteer ik de uitnodiging niet. 2)“Anonieme uitnodiging via LinkedIn”

Leer hier verder…

Bloggen? Ga eerst digitaal netwerken

Betere branding met blogs Bloggen kan renderen. ‘Uhh …? Het kost tijd en levert niks op’, denkt u als drukbezette directeur of professional. Ik geef u tips om blogs voor u te laten werken. Tip 1: doe eerst iets anders! Ga eens echt digitaal netwerken. Creëer buzz Bloggen heeft zin als uw merk al goed zichtbaar is op het web. Eerst creëert u buzz rond uw merk met bijvoorbeeld social“Bloggen? Ga eerst digitaal netwerken”

Leer hier verder…

Scroll to top