Iedereen heeft een e-mail adres!
E-mail marketing is een essentieel onderdeel van online marketing. Het effect (resultaat) van nieuwsbrieven is zeer goed meetbaar. Met een emailing of digitaal magazine inspireert en betrekt u uw klanten bij uw business.
Effectieve e-mailings
Het doel van een nieuwsbrief is altijd vertrouwen wekken voor uw organisatie en bij uw relaties onder de aandacht blijven. Zo zullen webshops een toekomstige klant een aantal maal moeten contacteren voordat hij/zij voldoende vertrouwen in je bedrijf heeft en daadwerkelijk iets bestelt.
Praktische hulp
Samen met u pakken we deze marketing-tool op. Uiteindelijk kunt u de nieuwsbrieven zelf versturen in de huisstijl van uw bedrijf.
Ontzorging
Indien gewenst maak ik een afspraak om regelmatig een nieuwsbrief op te stellen. Waarbij ik dan de opmaak en het verzenden verzorg.
Op deze manier blijft het niet liggen.
Wettelijke randvoorwaarden
Voordat u (potentiële) klanten e-mailings gaat versturen heeft u toestemming nodig.
Hiervoor zijn allerlei software tools beschikbaar. Zo is het mogelijk het in- en uitschrijven automatisch te laten verlopen.
Neem contact met mij op voor de beste mogelijkheden in uw situatie!
Of lees dit artikel over e-mail strategie en tips.
Cursus Mailchimp
Indien gewenst kan ik ook een cursus “Nieuwsbrieven maken met Mailchimp” voor u verzorgen.
Lees daarover op deze pagina.