Portfolio


Marketing campagne voor DinXX

DinXX slings zijn speciale ondersteunings singels voor roeiboten. Silvatica Marketing regiseerde de online campagne rond de WK roeien 2016 in Rotterdam. Campagne bestaat uit: Diverse video filmpjes die de unieke eigenschappen van DinXX laten zien. Het delen van deze filmpjes via relevante social media. Een gerichte nieuwsbrief over de DinXX presentatie op de WK. Advertentie […]


Nieuwe webshop voor Wereldwinkel Den Bosch

De Wereldwinkel Den Bosch is erg succesvol met de webshop. Daar wordt dan ook hard aan gewerkt door meerdere vrijwilligers. De oude webshop was al weer wat jaartjes oud en niet goed geschikt voor mobiele telefoons. Dit is de nieuwe shop geworden: Websiteadres: wereldwinkel-webshop.nl


Nieuwe website voor Duurzaam Sustainalize

Een complete vernieuwing van de website voor Sustainalize gaat dit bedrijf beter en professioneel op de kaart zetten bij de Fortune 500! Het project bestaat uit de volgende onderdelen: * Hosting * Responsive website in 3 talen (NL/ENG/FRS) * SEO en tekstredactie * Koppeling met Google Analytics * Instructie “Werken met WordPress” Bekijk de website: […]

sustainalize website

Verkenningstocht naar betere klantreis

Ga mee op Verkenningstocht naar  een effectieve klantreis en grotere omzetkansen. Meld u vrijblijvend aan. Onderzoek de reis van uw klanten Verken gratis de eerste stappen naar betere klantervaringen. U ontvangt vrijblijvend per e-mail onze inspirerende tips voor de klantreis. Verkenningstocht is een initatief van AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing.  


Onderzoek naar verhuur vakantiewoningen Curacao

Silvatica voerde een onderzoek uit naar de marktmogelijkheden voor bemiddeling van toeristische vakantiewoningen op Curaçao. Waardepropositie ontwerp Het onderzoek is gebaseerd op het model van Osterwalder “Waardepropositie ontwerp”. Hierbij word nadrukkelijk gekeken naar de behoeftes van huurders, maar ook van verhuurders. Onderzocht werd waar de pijnpunten en de gewenste voordelen liggen. Op basis daarvan is een […]