Social media zijn uitstekend geschikt om de relatie met uw doelgroep te versterken.
Het uiteindelijke doel is ” voorkeur” en “betrokkenheid” te creëren voor uw product of dienst.
Ik kan u de weg wijzen in Facebook, Twitter, Linkedin, Pinterest of andere communities.
Afhankelijk van wat bij u past en wat rendementsvol is kan ik u op weg helpen met de implementatie van Social media in uw organisatie. Neem daarom contact met mij op!
Valkuilen op gebied van Social media:
1. Geen strategie of plan
Herkent u dit: “Een stagaire is ermee begonnen, en we doen maar wat”
Oplossing: Als u weet waarom u twittert en voor wie maakt het het uzelf gemakkelijk.
2. Geen focus
Waarover twittert u? En waarom?
Een doel met focus geeft richting en geeft u ook gevoel van efficientie. Is veel langer vol te houden!
3. Heb geduld
U kent ze wel de Share, Like en win acties. Hoe duurzaam zijn deze relaties?
Heb geduld en bouw duurzame relaties op met echte ambassadeurs van uw merk.
4. Deel waardevolle informatie
Wat is interessant voor uw doelgroep? Welke informatie is geschikt om verder te delen?
Laat zien dat u uw klanten begrijpt en voeg waarde toe. Reclame is zo “boring”!
5. Alleen gezellige contacten?
Gezellige contacten is voor privé. Als professional en ondernemer heeft u een zakelijk doel.
Daar ligt uw focus.
Workshop social media
Een van de mogelijkheden die ik u biedt is een workshop social media.
Hoe zet u social media effectief in binnen uw bedrijf?
Hoe schrijft u een goede tekst?
Wat gaat u doen tijdens zo’n workshop?
Lees hier het voorbeeld van een workshop Social Media zoals ik die verzorgde.