• +31 06 132 74 810
  • ton.kemp@silvatica-marketing.nl

Meldenswaardig

  • De Voordelen van een eigen datakluis
    Het gebruik van een datakluis met open source software van Nextcloud biedt tal van voordelen, van verhoogde veiligheid en privacy tot kostenefficiëntie en flexibiliteit.
  • Redenen om voor Joomla te kiezen voor je volgende project
    Denk je aan het upgraden of vernieuwen van je website? Deze kennis kan je helpen een keuze te maken. Ik probeer uit te leggen waarom Joomla misschien wel de beste CMS keuze is voor je nieuwe website.
  • Voorjaarsschoonmaak van je website
    Het is belangrijk om je website op te ruimen. Door je website een grote schoonmaak te geven, bespaar je schijfruimte op de hosting-server, verklein je de back-up opslag en zorg je ervoor dat je website sneller wordt.
  • RFM-analyse: Vindt jouw ideale B2B klant!
    In de wereld van B2B marketing is focus op de juiste klanten essentieel. Account Based Marketing (ABM) kan hierbij helpen.
  • MKB’ers verliezen klanten door overmatig mailen
    E-mailcampagnes zijn effectiever en meetbaarder dan andere vormen van reclame. Door klanten te segmenteren, bijvoorbeeld op interesse, is de conversie eenvoudig te vergroten en de irritatiefactor te verkleinen.
  • Moet ik een cookie melding plaatsen op mijn website?
    Moet ik een cookie melding plaatsen op mijn website? Een cookiebanner of cookie-melding kan dan onnodige verwarring opleveren en is in veel gevallen zelfs een conversie killer, iets waardoor bezoekers afhaken. Hierbij tips voor een goede toepassing.
  • Wat is een propositie?
    De propositie vormt de basis voor marketing en communicatie. Het richt zich op behoeften, voordelen en onderscheidend vermogen.
  • Wat is positionering?
    De positionering van een organisatie is de identiteit van een merk of product, maar dan zoals jouw doelgroep je ziet. Hoe bereik je een positieve positionering?
  • Nieuwe markten vinden voor jouw product
    Hoe nieuwe klanten vinden voor jouw producten? Door ze beter te laten aansluiten bij de behoeften van jouw ideaal klanten.
  • Geen vraag naar jouw product of dienst?
    Hoe kan je het four action framework inzetten om nieuwe verhalen te vertallen en nieuwe klanten te vinden?
  • Wat is Demand Generation en waarom heeft een ondernemer dat nodig?
    Demand generation is een marketingstrategie die gericht is op het creëren van interesse en vraag naar de producten of diensten van een bedrijf.
  • Wat kan je met een RFM analyse?
    Een RFM analyse geeft je een beeld van jouw ideaal klant. Ga met de uitkomst van deze analyse op zoek naar nieuwe ideaal klanten!