• +31 06 132 74 810
  • ton.kemp@silvatica-marketing.nl

Meldenswaardig

  • Training Starten met Woocommerce
    Wil je producten of diensten verkopen via jouw website? Wil je van jouw website een webshop maken? Volg hier een training starten met Woocommerce.
  • Wat is een Marketing Qualified Lead?
    MQL’s en SQL’s worden gezien als kwalitatief hoogwaardige leads die waarschijnlijker zijn om tot een verkoop te leiden dan andere leads. Het herkennen van MQL’s en SQL’s is onderdeel van een leadgeneatiecyclus en customer journey.
  • Hoe doe je zoekwoorden-onderzoek?
    Voor een goede vindbaarheid moet je op zoek naar de zoektermen die jouw doelgroep gebruikt. Daarvoor moet je zoekwoordenonderzoek doen en de uitkomsten in jouw online communicatie toepassen.
  • Zoekwoorden-onderzoek doen
    Zoekwoordenonderzoek is een essentieel onderdeel van een zoekmachine optimalisatie (SEO) strategie. Voor alle organisaties is het belangrijk dat jouw informatie via een zoekmachine gevonden kan worden.
  • Hoger scoren in de zoekresultaten
    Deel 2
    Hoger scoren in de zoekresultaten van zoekmachines als Google begint met je website verbeteren. Naast optimalisatie van jouw website zijn er ook een aantal technische website-aspecten die in orde moeten zijn. Ik geef een aantal tips.
  • Hoger scoren in de zoekresultaten
    Deel 1
    Hoger scoren in de zoekresultaten van zoekmachines als Google begint met je website verbeteren. Naast optimalisatie van jouw website zijn er ook een aantal technische website-aspecten die in orde moeten zijn. Ik geef een aantal tips.
  • Op welke zoekwoorden wordt mijn pagina gevonden?
    Hoe vind je in Google Analytics op welke zoekwoorden jouw pagina wordt gevonden?
  • Checklist optimaal Linkedin Profiel
    Checklist voor een goed of verbeterd LinkedIn profiel.
  • SEO vriendelijke teksten schijven
    Hoe schrijf je goede SEO teksten, wat zijn SEO teksten en hoe plaats je de SEO elementen op jouw webpagina?
  • Website veilig maken
    Voorkom dat hackers je website misbruiken! Of worst case scenario: dat je website niet meer werkt.
  • Ook in B2B groeien online bestedingen
    De online B2B bestedingen zijn het afgelopen jaar flink gegroeid: gemiddeld met 13% en bij grote bedrijven (250+ werknemers) zelfs met 47%. Dit blijkt uit de B2B E-commerce Markt Monitor 2022, een onderzoek naar het gedrag en de voorkeuren van zakelijke online bestellers.
  • Hoe verbeter ik mijn website?
    Jouw website is het uithangbord voor jouw organisatie. Deze richt je in om een bezoeker te helpen bij het maken van keuzes en over te gaan tot een aankoop. Als het goed is begeleid jouw website de klant door de buyer journey. Het goed inrichten van een website is een grote uitdaging. Er worden regelmatig elementen aan de website toegevoegd om de gebruiker beter te helpen, terwijl het effect uitblijft. Door het toepassen van conversie-optimalisatie-technieken is het mogelijk om de website beter te laten functioneren.