• +31 06 132 74 810
  • ton.kemp@silvatica-marketing.nl

Doe mee met de Verkenningstocht naar betere klantervaringen

www.verkenningstocht.nl

Doe mee met de Verkenningstocht naar betere klantervaringen

Ga op Verkenningstocht met AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing,
onderweg naar een effectieve klantreis en grotere omzetkansen!

Verken gratis de eerste stappen naar betere klantervaringen.

Waarom aandacht voor klantreis en klantervaring? 
Wij ontwikkelden de Verkenningstocht op basis van onze eigen ervaring als ondernemers.
Deze kennis en ervaring zetten wij in voor onze relaties.
Daarbij draait het om bewustwording van de inspiratie- en orientatiezoektocht van consumenten.

Kent u uw klanten? 
Weet u waar en waarmee u contact kunt maken met uw klanten?
Zonder goed inzicht in de klantervaringen draait het uit op vergeefse moeite van de aanbieder en verloren tijd van de ontvanger. Dat moet anders kunnen, vinden wij.

Ga op Verkenningstocht met AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing,
onderweg naar een effectieve klantreis en grotere omzetkansen!

Ga mee op verkenningtocht!
Verken gratis de eerste stappen naar betere klantervaringen op de website www.verkenningstocht.nl
Meld u daar vrijblijvend aan, en u ontvangt 5 tot 6x wekelijkse, korte e-mails met onze inspirerende basistips voor de klantreis!

 www.verkenningstocht.nl

Ton Kemp
Ton Kemp

Customer journey manager met passie voor internet. Combineert strategisch denken met pragmatische aanpak. Als docent marketing ook actief op Avans Hogeschool | 06 132 74 810| Ton.Kemp@ViatriX.nl