Open post

Verkenningstocht naar betere klantreis

Ga mee op Verkenningstocht naar  een effectieve klantreis en grotere omzetkansen. Meld u vrijblijvend aan. Onderzoek de reis van uw klanten Verken gratis de eerste stappen naar betere klantervaringen. U ontvangt vrijblijvend per e-mail onze inspirerende tips voor de klantreis. Verkenningstocht is een initatief van AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing.  

Open post www.verkenningstocht.nl

Doe mee met de Verkenningstocht naar betere klantervaringen

Ga op Verkenningstocht met AdFontes Communicatie en Silvatica Marketing, onderweg naar een effectieve klantreis en grotere omzetkansen! Verken gratis de eerste stappen naar betere klantervaringen. Waarom aandacht voor klantreis en klantervaring?  Wij ontwikkelden de Verkenningstocht op basis van onze eigen ervaring als ondernemers. Deze kennis en ervaring zetten wij in voor onze relaties. Daarbij draait het om bewustwording van de inspiratie- en orientatiezoektocht van consumenten. Kent u uw klanten?  Weet u“Doe mee met de Verkenningstocht naar betere klantervaringen”

Leer hier verder…

Open post

Onderzoek naar verhuur vakantiewoningen Curacao

Silvatica voerde een onderzoek uit naar de marktmogelijkheden voor bemiddeling van toeristische vakantiewoningen op Curaçao. Waardepropositie ontwerp Het onderzoek is gebaseerd op het model van Osterwalder “Waardepropositie ontwerp”. Hierbij word nadrukkelijk gekeken naar de behoeftes van huurders, maar ook van verhuurders. Onderzocht werd waar de pijnpunten en de gewenste voordelen liggen. Op basis daarvan is een waardepropositie ontwikkeld. Diensten die aansluiten bij de behoeftes van huurders en verhuurders die verschil maken“Onderzoek naar verhuur vakantiewoningen Curacao”

Leer hier verder…

Open post

Marketing-onderzoek voor Mobeye

Mobeye is een Nederlandse fabrikant van GSM alarm- en beveiligingsproducten. Ze zijn gespecialiseerd in innovatieve GSM / GPRS alarm- en telemetrie-technologie met een focus op een extreem laag energieverbruik. Voor de introductie van een nieuw Mobeye product voerde Silvatica Marketing een marketingonderzoek uit naar de juiste marketing aanpak voor dit innovatieve nieuwe product. Het onderzoek gaf antwoord op de vraag: Hoe en Waar kan Mobeye het beste beginnen met de“Marketing-onderzoek voor Mobeye”

Leer hier verder…

Scroll to top