Ticketsysteem voor loopbaancoach
La Fontaine is het bedrijf van Jolanda van der Steen. Al 15 jaar begeleidt zij als organisatieadviseur en trainer mensen tijdens hun loopbaan. Zij richt zich op het talent en de kracht van de individu. Belangrijke waardes hierbij zijn: vrijheid, eigen verantwoordelijkheid, respect, gelijkwaardigheid en integriteit.
Een nieuw initiatief is Coach2Grow waarin Jolanda samen met andere coaches op een laagdrempelige manier mensen begeleidt. Zij doen dit in een mix van zowel persoonlijk contact alsook via een online systeem. Dit systeem werkt met tickets waarin klanten vragen kunnen stellen en antwoorden krijgen via een e-mailsysteem. Op die manier blijven de vragen van de klant bij elkaar en kan Coach2Grow meerdere coaches inzetten, die persoonlijk hun eigen klanten kunnen helpen.
Afspraak maken voor een kort Skype gesprek?
Hoe laagdrempelig kan het zijn? Je vult je adres in en kiest een tijdstip dat jou uitkomt.. De e-coach zit klaar voor je! Ook dat kan bij Coach2Grow!
Website: la-fontaine.net
Websites met ticketsysteem voor klantvragen
Budgetcoachplein is een organisatie die mkb bedrijven en de medewerkers daarvan help met financiële problemen.
Om de klanten goed te helpen is de website voorzien van een ticketsysteem, waarmee meerdere collega’s kunnen samenwerken in het beantwoorden van de vragen.