• +31 06 132 74 810
  • ton.kemp@silvatica-marketing.nl

Category Archive Portfolio

Restaurant etenswaard website

Nieuwe website voor restaurant Etenswaard

Restaurant Etenswaard in Valkenswaard was toe aan een nieuwe site. Een website waar klanten gemakkelijk kunnen reserveren met z’n tweeën of met een groep collega’s. Daarom is het balangrijk dat de site ook goed werkt op een mobieltje.
De nieuwe site is voorzien van nieuwe foto’s waardoor je echt zin krijgt om te komen eten.

Restaurant etenswaard website

url: https://etenswaard.nl 

Ticketsysteem voor loopbaancoach

La Fontaine is het bedrijf van Jolanda van der Steen. Al 15 jaar begeleidt zij als organisatieadviseur en trainer mensen tijdens hun loopbaan. Zij richt zich op het talent en de kracht van de individu.  Belangrijke waardes hierbij zijn: vrijheid, eigen verantwoordelijkheid, respect, gelijkwaardigheid en integriteit.
Een nieuw initiatief is Coach2Grow waarin Jolanda samen met andere coaches op een laagdrempelige manier mensen begeleidt. Zij doen dit in een mix van zowel persoonlijk contact alsook via een online systeem. Dit systeem werkt met tickets waarin klanten vragen kunnen stellen en antwoorden krijgen via een e-mailsysteem. Op die manier blijven de vragen van de klant bij elkaar en kan Coach2Grow meerdere coaches inzetten, die persoonlijk hun eigen klanten kunnen helpen.

Afspraak maken voor een kort Skype gesprek?
Hoe laagdrempelig kan het zijn? Je vult je adres in en kiest een tijdstip dat jou uitkomt.. De e-coach zit klaar voor je! Ook dat kan bij Coach2Grow!

Website: la-fontaine.net

Nieuwe website voor communicatiebureau Comminaction

Comminaction is het communicatie bureau van Nicoline van der Lugt. Zij richt zich met communicatieadviezen op de installatiesector. Silvatica Marketing verzorgde de website.

URL: www.comminaction.nl

website COMMINACTION

Julius Caesar aan de Maas – Theaterproductie Lith

IN 2014 werd door archeologen vastgesteld dat de Romeinse veldheer Julius Caesar aan de Maas bij Kessel twee volkeren in de pan heeft gehakt. Stichting KAM – bekend van de Dorp aan de Riviervoorstellingen – wil deze historische gebeurtenis tot leven brengen in de uiterwaard aan de Maas bij Kessel. Website voor promotie en kaartverkoop voor deze productie op 7 – 16 juni 2017.

url: http://www.julius-caesar.nl/

Paul Veenemans Prijs 2017 website 2017

Website voor Paul Veenemans Prijs 2017

Silvatica Marketing ondersteunde roeivereniging de Hertog met de productie van de website voor de nationale wedstrijd “Paul Veenemans Prijs 2017”, een wedstrijd met hardlopen, wielrennen, schaatsen en natuurlijk roeien.

Url: http://pvp2017.nl/ 

Paul Veenemans Prijs 2017 website 2017

Vakantiehuisje huren in Zweden?

Voor Davaj Trekking vernieuwden wij de website.
Lag in het verleden de focus allerlei trainingen (o.a. bushcraft en rijden met hondensleden) de nieuwe website verlegt de aandacht naar de verhuur van vakantiehuisjes in midden-zweden.

url: http://www.davajtrekking.nl/ny/

Vakantiewoning in Zweden-Davaj Trekking Outdoor vakanties

Rwanda hospitality training

Marketingonderzoek naar beroepsopleidingen

Voor GreenDreamCompany voerde Silvatica Marketing een onderzoek uit naar de haalbaarheid van beroepsopleidingen voor hotelpersoneel in Rwanda.

GreenDreamCompany gaat op 5 locaties in Rwanda familievakantie- en experienceparken bouwen. Doelgroepen zijn lokale gezinnen en internationale toeristen. Om de dienstverlening daarvoor op een internationaal niveau te krijgen is opleiding van personeel een kritische factor. De GreenDreamAcademy (GDA) is de organisatie die dat gaat verzorgen.

De onderzoeksvraag voor de Academy is als volgt omschreven:

Welk opleidingsprogramma voor hotelpersoneel in Rwanda is nodig om het verschil in te vullen tussen geleverde en gewenste kwaliteit van dienstverlening aan toeristen?

Om deze vraag te beantwoorden is kwalitatief onderzoek gedaan d.m.v. een enquête onder hotelmedewerkers eigenaren en kwantitatief onderzoek d.m.v interviews met hoteleigenaren in Rwanda en diverse toerisme- en onderwijsexperts.

De conclusies van dit onderzoek wijzen op samenwerken met en versterken van bestaande opleidingen.
Daarmee kan GDA haar doelen sneller en tegen geringere kosten behalen.

Het advies is de volgende diensten te ontwikkelen:

  • Lokale hospitality trainers voor training ter plekke Een klein team van lokale Rwandese hospitality trainers. Zij zijn het gezicht van GDA, adviseren toeristische ondernemers en trainen op maat op locatie. Zij werken samen met lokale opleidingsinstituten en maken gebruik van het GDA online leerplatform.
  • Masterclass “Toeristische soft skills” Deze Masterclasses ontwikkeld met NHTV worden aangeboden via bestaande opleidingsinstituten (zoals UTTB) in Rwanda. Uitgevoerd door de GDA hospitality trainers.
  • Opzetten Online platform voor e-learning Deze modules, zoals videofilmpjes, ondersteunen de lokale hospitality trainers, zodat medewerkers niet hoeven te reizen.
  • Aanvullende financiële middelen Het vinden van aanvullende geldstromen zal nodig zijn. Hiervoor wordt geadviseerd een coördinator in Nederland aan te stellen.
  • Ontwikkeling van de brand GreenDreamAcademy De diensten worden aangeboden onder de brand GreenDreamAcademy

experience park

Webshop voor Vinokado wijn en doos

Nieuwe webshop voor wijn, champagne inclusief bijpassende dozen

VinoKado is een initatief van Just-a-Box wijndozen.
Door de productie van wijndozen (Just-a-Box) komt Just-aBox bij de mooiste wijnhuizen in Europa. Sommige pareltjes blijven verborgen voor de Nederlandse markt. Deze prachtige wijnen willen we in kleine oplages beschikbaar maken voor de Nederlandse wijnliefhebber. We zouden VinoKado niet zijn als veel van de wijnen ook besteld kunnen worden met een luxe cadeauverpakking van Just-a-Box!

Webshop voor Vinokado wijn en doos

 

 

Website: www.vinokado.nl

budgetcoachplein-ticketsysteem

Websites met ticketsysteem voor klantvragen

Budgetcoachplein is een organisatie die mkb bedrijven en de medewerkers daarvan help met financiële problemen.
Om de klanten goed te helpen is de website voorzien van een ticketsysteem, waarmee meerdere collega’s kunnen samenwerken in het beantwoorden van de vragen.

budgetcoachplein-ticketsysteem

 

Roeivereniging De Hertog screenshot

Nieuwe website voor roeivereniging

De website van Roeivereniging De Hertog is geheel vernieuwd.

De website vormt de belangrijkste schakel in de communicatie met de ruim 450 leden en bestaat uit twee delen.
Eén deel is openbaar toegankelijk, gericht op potentiële leden en omwonenden. Een ander deel is exclusief voor leden. In dat deel kunnen zij allerlei zaken regelen zoals boten reserveren, het barrooster bijhouden, de ledenadministratie inzien en heel veel fotoalbums bekijken. Ook vormt de site een groot archief met veel informatie over de activiteiten uit het verleden. In totaal gaat het om ruim 3.500 artikelen en 460 gebruikers met 20 verschillende toegangsniveau’s. Juist dit soort dingen maken Joomla! zeer geschikt als CMS voor een vereniging.

Roeivereniging De Hertog screenshot

 

Websiteadres: https://rvdehertog.nl