• +31 06 132 74 810
  • ton.kemp@silvatica-marketing.nl

Tagarchief Twitter

Twitter-Card

Nieuw bij Twitter

Twitter blijft bezig met het verbeteren van de dienst.
Recente interessante aanpassingen zijn o.a.:

Twitter statistieken
Het analyse programma van Twitter biedt u informatieve overzichten over uw tweets.
Twitterbereik laat zien hoe vaak uw tweet gelezen is.
Volgers geeft u informatie over uw volgers en hun interesses.

Twitterkaarten
Met deze functie kunt u meer interactiviteit oproepen met uw tweets door deze te voorzien van een afbeelding en actieknop.
Die knop kan een directe link naar uw websitepagina of productaanbod in uw webshop bevatten.

Aan de slag
Wilt u ook met Twitter analyse of Twitterkaarten aan de slag?
Neem contact met mij op en ik help u verder!
Twitter-Card

Workshop Social Media

Social media ZINVOL inzetten vanuit uw eigen marketing-/communicatiestrategie?
Leer dit tijdens de Social Media workshop!

  • Hoe haal ik met social media de band aan met mijn doelgroepen?
  • Kan ik door toepassing van social media mijn verkoopkansen vergroten?
  • Welke media kies ik dan?
  • Welke content communicéért en is relevant voor mijn doelgroepen?
  • Ennuh … hoe bewaak ik de tijdsinvestering?

Deze vragen staan centraal in de workshop over social media.
Want u leert deze media bewust toe te passen in het belang van uw organisatie.

Social media workshop
Deze is uitstekend geschikt als inhaal- en bijspijkermoment.
U bent het jaar rond druk bezig in uw eigen vak.
Nu maakt u even tijd vrij om eindelijk een marketing- of communicatievraagstuk op te pakken!
Dit doet u in het inspirerende gezelschap van andere cursisten.
Meld u aan en blijf op de hoogte van de data en mogelijkheden.

Nuchtere benadering
Deze workshop verbindt social media met uw eigen organisatiestrategie.
Op een nuchtere manier. Social media zijn belangrijk, maar niets meer of minder dan een middel.

Onderwerpen
Als deelnemer krijgt u een presentatie, doet u oefeningen en bespreekt u samen met andere cursisten uw vragen en visies.
Aan bod komen:

  • LinkedIn, Twitter, Facebook en blogs als instrument in uw marketing- en communicatiestrategie
  • toegankelijk en activerend schrijven op het web
  • social media en uw agenda
  • uw vragen en visies
  • beoordelen van uitingen op social media door derden om betere beslissingen te kunnen nemen

Uw voorkennis
De workshop is bedoeld voor u, als u wel eens werkt met minimaal een van de volgende media: LinkedIn, Twitter, Facebook, en/of u schrijft wel eens een blog of internettekst.
Technische aanwijzingen (hoe maak ik een profiel aan, waar zit welke knop) komen namelijk niet aan bod.
Wij vermijden dus, dat u die ‘basics’ opnieuw krijgt.
Ook dit maakt deze workshop de ándere workshop over social media.

Ooit begonnen, hoe verder?
Ooit enthousiast begonnen met social media. Maar hoe verder?
U wilt weten of u er meer kunt uithalen voor uw organisatie.
Benut de gelegenheid en schrijf u in via het aanmeldformulier!

Inschrijving en kosten
Inschrijving: via contactformulier
Geef dit door en u ontvangt bericht als er weer een sessie is!
De kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers.

De Social media  workshop is een initiatief van
AdFontes Communicatie i.s.m. Silvatica Marketing.