Open post

Onderzoek naar verhuur vakantiewoningen Curacao

Silvatica voerde een onderzoek uit naar de marktmogelijkheden voor bemiddeling van toeristische vakantiewoningen op Curaçao. Waardepropositie ontwerp Het onderzoek is gebaseerd op het model van Osterwalder “Waardepropositie ontwerp”. Hierbij word nadrukkelijk gekeken naar de behoeftes van huurders, maar ook van verhuurders. Onderzocht werd waar de pijnpunten en de gewenste voordelen liggen. Op basis daarvan is een waardepropositie ontwikkeld. Diensten die aansluiten bij de behoeftes van huurders en verhuurders die verschil maken“Onderzoek naar verhuur vakantiewoningen Curacao”

Leer hier verder…

Open post

Marketing-onderzoek voor Mobeye

Mobeye is een Nederlandse fabrikant van GSM alarm- en beveiligingsproducten. Ze zijn gespecialiseerd in innovatieve GSM / GPRS alarm- en telemetrie-technologie met een focus op een extreem laag energieverbruik. Voor de introductie van een nieuw Mobeye product voerde Silvatica Marketing een marketingonderzoek uit naar de juiste marketing aanpak voor dit innovatieve nieuwe product. Het onderzoek gaf antwoord op de vraag: Hoe en Waar kan Mobeye het beste beginnen met de“Marketing-onderzoek voor Mobeye”

Leer hier verder…

Succesvolle e-mail marketing

Iedereen heeft e-mail!
Uit diverse studies blijkt dat van alle manieren waarop we met elkaar communiceren, heel veel mensen er de voorkeur aan geven om berichten via e-mail te ontvangen. Dit betekent dat u met social media het grote publiek kunt benaderen, maar dat het niet per definitie het juiste middel is om tot werkelijke communicatie en verkoop te komen. Lees verder over de 3 meest belangrijke redenen waarom e-mail ook in uw strategie meer aandacht moet krijgen zijn.

Scroll to top