Anonieme uitnodiging via LinkedIn

  Herkent u dit: Wordt lid van mijn netwerk op LinkedIn, <naam> heeft aangegeven dat u een <relatie> bent. I’d like to add you to my professional network on LinkedIn. <naam> Wie is dat eigenlijk? en waarom zou ik met hem moeten linken? Stelt u zichzelf ook wel eens die vragen? Dit is zoals ik ermee omga. 1) Als ik de persoon niet ken accepteer ik de uitnodiging niet....

"Anonieme uitnodiging via LinkedIn"Leer hier verder...

Hoe actiegericht is uw website?

Goede websites maken ‘automatisch’ van bezoekers nieuwe klanten. Dit geldt niet alleen voor webwinkels of consumentgerichte sites, maar ook voor zakelijke websites. Echter….de meeste websites hebben een onduidelijk doel en zijn daarmee meer een digitale folder dan een site die bijdraagt aan de bedrijfsdoelstelling. Hoe maakt u uw website zo doelgericht zodat een aantrekkelijk percentage van uw bezoekers klant wordt? Ik hanteer een lijstje met vier belangrijke factoren: Presenteer...

"Hoe actiegericht is uw website?"Leer hier verder...

Bloggen? Ga eerst digitaal netwerken

Betere branding met blogs Bloggen kan renderen. ‘Uhh …? Het kost tijd en levert niks op’, denkt u als drukbezette directeur of professional. Ik geef u tips om blogs voor u te laten werken. Tip 1: doe eerst iets anders! Ga eens echt digitaal netwerken. Creëer buzz Bloggen heeft zin als uw merk al goed zichtbaar is op het web. Eerst creëert u buzz rond uw merk met bijvoorbeeld...

"Bloggen? Ga eerst digitaal netwerken"Leer hier verder...
Scroll to top