De dynamische cirkel van de Customer Journey door Brian Solis

Een belangrijk onderscheid van deze strategie met de traditionele Funnel is dat het een circulair patroon is. Op de z.g. contactmomenten staat de consument open ervaringen. Op exact die momenten is het de engagement (betrokkenheid) die de vervolg stap(pen) van de consument bepaald. Als marketeer moet jij die betrokkenheid verzorgen, via alle mogelijke kanalen....

Goed gevonden worden in Google

Voor veel ondernemers een belangrijk onderwerp: “Hoe word ik goed gevonden in Google?” Een paar kanttekeningen zijn daar wel bij te maken: Wilt u veel bezoekers of wilt u klanten? In het laatste geval is conversie, de overtuigingskracht van uw website ook erg belangrijk. Een website is ook maar een website. U zult altijd naast Google nog veel andere middelen moeten inzetten om klanten te werven. Dit zijn de...

"Goed gevonden worden in Google"Leer hier verder...

Workshop Social Media

Social media ZINVOL inzetten vanuit uw eigen marketing-/communicatiestrategie? Leer dit tijdens de Social Media workshop! Hoe haal ik met social media de band aan met mijn doelgroepen? Kan ik door toepassing van social media mijn verkoopkansen vergroten? Welke media kies ik dan? Welke content communicéért en is relevant voor mijn doelgroepen? Ennuh … hoe bewaak ik de tijdsinvestering? Deze vragen staan centraal in de workshop over social media. Want u...

"Workshop Social Media"Leer hier verder...

Wat zijn de gevolgen van de cookiewet voor uw website?

Website-eigenaren zijn sinds 5 juni 2012 verplicht om aan de nieuwe regels van de Cookiewet te voldoen. Waarom deze wetgeving? De privacy van burgers wordt streng bewaakt in de EU. Voor Nederland is dit vastgelegd in de Telecomwet en de e-privacy richtlijn, deze wordt gecontroleerd door de OPTA. Een website bezoeker moet in begrijpelijke taal, via een duidelijk zichtbare plaats op de site geïnformeerd worden. Wat zijn cookies en...

"Wat zijn de gevolgen van de cookiewet voor uw website?"Leer hier verder...

Wat is het nut van een Online Marketing Specialist voor MKB bedrijven?

Een Online Marketing specialist biedt vele voordelen voor eigenaren van kleine ondernemingen.   Strategie Internet veranderd de wereld voor elk bedrijf. Samen ontwikkeld u een visie of strategie over wat dat voor uw bedrijf in de toekomst betekend en hoe u daarmee moet omgaan. Ieder zijn vak! Website De Online Marketing specialist kijkt met andere ogen naar uw website en kan ervoor zorgen dat  uw website goed scoort in...

"Wat is het nut van een Online Marketing Specialist voor MKB bedrijven?"Leer hier verder...

Waarom en hoe maak ik een facebook-pagina?

Uw klanten zijn aanwezig op Facebook en u wilt daar zijn waar uw klanten zijn. Op Facebook zijn al ruim 4 miljoen bedrijven aanwezig met een bedrijfspagina. Zo’n bedrijfspagina zorgt voor interactie met en tussen uw klanten. U weet wat ze bezig houdt. U kunt uw merk promoten en zo voorkeur creëren voor uw producten of diensten. Natuurlijk krijgt u ook informatie terug van uw fans, waar u mee aan...

"Waarom en hoe maak ik een facebook-pagina?"Leer hier verder...

Anonieme uitnodiging via LinkedIn

  Herkent u dit: Wordt lid van mijn netwerk op LinkedIn, <naam> heeft aangegeven dat u een <relatie> bent. I’d like to add you to my professional network on LinkedIn. <naam> Wie is dat eigenlijk? en waarom zou ik met hem moeten linken? Stelt u zichzelf ook wel eens die vragen? Dit is zoals ik ermee omga. 1) Als ik de persoon niet ken accepteer ik de uitnodiging niet....

"Anonieme uitnodiging via LinkedIn"Leer hier verder...

Hoe actiegericht is uw website?

Goede websites maken ‘automatisch’ van bezoekers nieuwe klanten. Dit geldt niet alleen voor webwinkels of consumentgerichte sites, maar ook voor zakelijke websites. Echter….de meeste websites hebben een onduidelijk doel en zijn daarmee meer een digitale folder dan een site die bijdraagt aan de bedrijfsdoelstelling. Hoe maakt u uw website zo doelgericht zodat een aantrekkelijk percentage van uw bezoekers klant wordt? Ik hanteer een lijstje met vier belangrijke factoren: Presenteer...

"Hoe actiegericht is uw website?"Leer hier verder...

Bloggen? Ga eerst digitaal netwerken

Betere branding met blogs Bloggen kan renderen. ‘Uhh …? Het kost tijd en levert niks op’, denkt u als drukbezette directeur of professional. Ik geef u tips om blogs voor u te laten werken. Tip 1: doe eerst iets anders! Ga eens echt digitaal netwerken. Creëer buzz Bloggen heeft zin als uw merk al goed zichtbaar is op het web. Eerst creëert u buzz rond uw merk met bijvoorbeeld...

"Bloggen? Ga eerst digitaal netwerken"Leer hier verder...
Scroll to top